GÅRDEN

- en oase i Højvangen

LEJ GÅRDENS FESTSAL

Skal du holde en fest eller et arrangement, så hold det i Gårdens charmerende sal. Lokalerne udlejes i weekenden og hverdagen til fx bridge, vinsmagning, konfirmation, sølvbryllup, generalforsamling, fødselsdage.

Salen har plads til ca 40 mennesker. Der er køkken med alt i porcelæn, bestik, fade og skåle samt opvaskemaskine, køle/frys og komfur. Der er en stor forgang til overtøjet samt to toiletter m/ håndvask. Der er en bar med køleskab i lokalet, og der er desuden nye borde og stole samt musikanlæg - og ikke mindst en flot udsigt til Gårdens jord med får og heste.

Kontakt Conny Leth på tlf. 2985 8487 for nærmere information om booking af salen. Træffes bedst om aftenen.

Som medlem får du 400 kr. i rabat.

Det koster kun 150 kr. om året at være medlem af Gården.

NYT: Alle Weekendpriser er per 1. november 2014 inkl. rengøring. Som noget nyt vil alle udlejninger i weekenden være inkl. rengøring. I har ansvaret for at rydde op, stole op og fjerne affald. Rengøringen tager vi os af.

Priser pr. 1/11 2014

Hverdage Weekend (inkl. rengøring)

Medlemmer: 300 kr.

Ikke-medlemmer: 700 kr.

Fredag kl. 17 - lørdag kl. 9:

Medlemmer: 1.150 kr.

Ikke-medlemmer: 1.550 kr.

Lørdag kl. 11 - søndag kl. 12:

Medlemmer: 1.450 kr.

Ikke-medlemmer: 1.850 kr.

Hele weekenden (til søndag kl. 12):

Medlemmer: 1.950 kr.

Ikke-medlemmer: 2.350 kr.

Musikanlæg indgår ikke i hverdagslejemål, men altid i weekendlejemål. Alle festarrangementer skal foregå under behørigt voksenopsyn.

Bemærk: Betaling skal forefalde senest 1 uge inden udlejningsdatoen. Beløbet indsættes på vores konto i Jyske Bank: 5073 - 1845314 eller overføres via MobilePay på 91839016. Husk at skrive navn i meddelelsesfeltet. Alternativt kan girokort fås hos viceværten, Ildervej 9.

Foreningengaarden.dk

VELKOMMEN TIL