Priser pr. 1/11 2014

Weekend (inkl. rengøring)

Medlemmer: 300 kr.

Ikke-medlemmer: 700 kr.

Fredag kl. 17 - lørdag kl. 9:

Medlemmer: 1.150 kr.

Ikke-medlemmer: 1.550 kr.

Lørdag kl. 11 - søndag kl. 12:

Medlemmer: 1.450 kr.

Ikke-medlemmer: 1.850 kr.

Hele weekenden (til søndag kl. 12):

Medlemmer: 1.950 kr.

Ikke-medlemmer: 2.350 kr.

LEJ GÅRDENS FESTSAL

Skal du holde en fest eller et arrangement, så hold det i Gårdens charmerende sal. Lokalerne udlejes i weekenden og hverdagen til fx bridge, vinsmagning, konfirmation, sølvbryllup, generalforsamling, fødselsdage.

Salen har plads til ca 40 mennesker. Der er køkken med alt i porcelæn, bestik, fade og skåle samt opvaskemaskine, køle/frys og komfur. Der er en stor forgang til overtøjet samt to toiletter m/ håndvask. Der er en bar med køleskab i lokalet, og der er desuden nye borde og stole samt musikanlæg - og ikke mindst en flot udsigt til Gårdens jord med får og heste.

Det er ikke tilladt at medbringe ejet musikanlæg. Gårdens musikanlæg skal bruges. Alle festarrangementer skal foregå under behørigt voksenopsyn.

Kontakt Conny Leth på tlf. 2985 8487 for nærmere information om booking af salen. Træffes bedst om aftenen.

Som medlem får Gårdens skal brugesDet koster kun 150 kr. om året at være medlem af Gården.

NYT: Alle Weekendpriser er per 1. november 2014 inkl. rengøring. I har ansvaret for at rydde op, stole op og fjerne affald. Rengøringen tager vi os af.

VELKOMMEN TIL

FORENINGEN

Foreningengaarden.dk

GÅRDEN

- en oase i Højvangen

Bemærk: Betaling skal forefalde senest 1 uge inden udlejningsdatoen. Beløbet indsættes på vores konto i Jyske Bank: 5073 - 1845314 eller overføres via MobilePay på 91839016. Husk at skrive navn i meddelelsesfeltet.